fredag 26 mars 2010

jobbelijobb

ja inatt vankas det åter ett arbetspass! skönt och va en arbetande kvinna igen... tjäna ihop till brödfödan ;)
borde ju egentligen sova nu men jag KAN INTE ... så svårt att slappna av och somna ifrån när alla andra är vakna. så jag tar en chansning och hoppas på att jag håller mig vaken hela natten.
är det mycket och göra är det väl ingen fara, värre om det blir mycket dötid och så... men hoppas inte då!

idag blev vi av med dricksvattenfiltret. så nu är det kannor och flaskor som gäller. :( så jävla jobbigt. men det filtret vi haft kostar 8-9000 och sitter bara på kran i köket samt enbart kallvatten. vi satsar då hellre samma peng på ett stort som man sätter på inkommande vatten. så förhoppningsvis ska vi ju borra en egen brunn om vi får igenom lånet. så slipper vi de äckliga koskitsdrickarna för alltid!

nu ska jag gå och pussa det kära filtret adjö!

0 kommentarer: