torsdag 24 juni 2010

endagssommarkräksjukan

eller nåt.

vart brutalt magsjuk igår morse på jobbet, åkte hem och bäddade ner mig i sängen och mådde pyton hela dagen i stort sett.

efter 16 tiden var det slut på toalettbesöken iaf. och jag började känna mig bättre, hade lite feber och ont i magen bara men annars va allt lungt.

vaknade vid 2tiden och frös som en tok, hade både duntäcke och överkastet på mig. hackade tänder så jag väckte karln som låg i rummet bredvid. fick tjocktröja, mjukisar och raggisar av honom och kröp ner under mina täcken igen. men jäklarns va ja frös. fick som kramper. så ja tog tempen som visade på 40.2 !!!! jävlar nu dör jag.

kämpade mig upp och i med två alvedon. och en halvtimme senare eller nåt så var det av med kläder och täcken och på med bara ett påslakan.

överlevde natten och nu mår jag bra igen. lite yr i bollen men har ju inte käkat fast föda sen i tisdags...

0 kommentarer: