måndag 2 maj 2011

segt

det är lite segt med ordentliga uppdateringar just nu känner jag. förlåt mina vänner, häng kvar så lovar jag att jag ska bättra mig :)

i helgen var det ju valborg. blev en riktigt lyckad dag och kväll för en gångs skull. familjen gick ner och kikade på forsränningen, hugo fick en traktorballong och vi åt en god pastalunch.
hem och vila lite samt förbereda inför kvällens grill hos katia med familj. vart en väldgt stor och god middag. med trevligt sällskap. 6 vuxna och 6 barn... mao full rulle och fullt hus!! barnen hade jättekul.
på söndagen åkte vi hem till mamma och grillade. en härlig söndagsmiddag som avslut på helgen.
idag har dock hugo feber och är allmänt småhängig, joel också men där misstänker jag tänderna.

på torsdag tar jag kidsen och åker ut till morfar, min papps. alex kommer efter på fredagkvällen.
pappa fyller nämligen 60 på lördag så vi ska fira honom ordentligt.

0 kommentarer: