torsdag 8 december 2011

Jaaag veeeeet

att det typ va ett år sen jag skrev!! nu är jag tillbaka och lovar att vara det:)

Har hänt en hel del här sen sist. Hade ju konserten den 19e november och sen flög jag till egypten den 21a. hade en grym semester, men med en enorm längtan efter mina hjärtan där hemma. snorklade och såg muränor, en bläckfisk, nemo, doris, en stor sköldpadda och mycket mer. bland annat ett gäng delfiner som hoppade förbi oss :)

kom hem efter en vecka och föll in i vardagen ganska snabbt. snodde ihop en julklappskalender åt grabbarna på en halvfjärt. den är mycket populär ska jag tillägga.
vi har varit på julmarknad där hugo red häst.
vi har bakat en massa:
pepparkakshus
pepparkakor (på egen deg;))
vit ischoklad
och nu i skrivande stund, saffransbullar. hälften med vaniljkräm och hälften med vit chokladkräm. (återkommer med resultat)
vi har gjort nejliksapelsiner med röda band och satt upp.
vi har pyntat hela huset med tomtar och ljusstakar. (blir nog en gran till helgen)

Nu tror jag ni är ganska up to speed. ska försöka trycka in en liten bildbomb ikväll eller imorn.

to be continued ...

2 kommentarer:

Bella sa...

Lät som ni hade en fin semester! Har värsta ångesten inför en solig jul, vill också vara med o julbaka! puss, saknar er!

micci sa...

Du är med i tankarna :) saknar dig me!!!