onsdag 1 februari 2012

älskade ungar

mina. idag var hugos avdelning på teater. maskresan. han var hur fin som helst när jag lämnade, inte en enda tår. teatern var på stora von bahr, så det blev till att tåga upp dit med "tågrep". hugo var så duktig att hålla i repet och gå i led. finfinfin.

joel grät inte när jag hämtade idag heller (endast vid lämning numera). ibland undrar jag hur mycket man kan älska någon. hugo springer in på joels avdelning när vi ska hämta honom och när joel får syn på honom springer han och de kastar sig i varandras famnar i en bamsekram. sen är det min tur. ja du läste rätt. jag är tvåa!! skandal!! ;)


fina bilden från öppna förskolan

steg två och tre är nu klart inför det stora äventyret som väntar. nu ungefär en månads väntetid ...
jobb två nätter och sen väntar lite helg och operation.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh herreguuuud vilka gullungar!!! Blir alldeles lycklig när jag ser deras små leenden:) //J.L