torsdag 26 april 2012

Dagen. Har varit bra. Jobbade ensam för första gången, två kunder själv. Det gick bra, klar i tid och lämnade allt rent och fint :) Fick för ett svagt ögonblick panik när de ringer från dagis och säger att Joel har feber (!!) sicken tur att pappan i familjen kunde rycka in. Vägrar vaba precis när jag börjat. Som tur är så är ju barnen lediga till på onsdag så gott om tid att kurera den lille. Vore fint dock om han febra av sig lagom till Valborg. Menmen vi får la se. På kvällskvisten har jag vart o så aktif, blev det ett intensivt gympass med min pt ;) och sen jag kom hem har jag ägnat mig åt att baka tårta. De är inte många eller ofta, men då och då trillar det in små beställningar. Har fått en preliminär bröllopstårta beställd också. Spännande. Den ska inte has förrens nästa år men jag tänkte börja spåna redan nu. Kanske provbaka en eller två. Nån som vill ha? Nu ligger jag nerkrupen bredvid min feberskrutt, Nils ligger här också. Är så trött. Godnatt.

0 kommentarer: