lördag 25 augusti 2012

Härliga helg

Startade helgen med att plocka hem mina trollungar. Underbar känsla att ha de hos mig!! Min underbara far tog sig sedan hit på snabba hjul för att barnvakts så att en annan kunde jobba ihop till brödfödan. Jo juste, har ju bytt yrke, igen! Är tillbaka hos de gamla, åh hur underbart det är!! Redan fäst mig vid både personal och boende. En specialfavorit bland personalen har jag ju förstås ;)) Barnen sov som små änglar när jag kom hem. När jag gick in för att pussa på de vart jag nykär, ja man kan bli det i sina barn. Kärkärkär. Imorse hade vi sen en skön, lugn *hrm* nåja en frukost intogs i sin city imorse. Sen drog vi iväg på coops familjedag på 4H. Massa gratis gott, Elvis återuppstånden, dans, musikal och lotteri. Lotter ja, vi köpte ett gäng jag och pappa. Två vinster i första dragningen och vi kamma hem båda. Köpte nya lotter till nästa dragning och trot eller ej, men vi kamma hem hela skiten där med!! Så direkt efter styrde vi kosan mot spelkiosk och skaffa en salig blandning vinstmöjligheter. *hoppas hoppas* Kvällen har jag spenderat i tårtmakandets tecken. Styrt dekorationerna till barnens sista&brotha from anotha motha ;)) Och nu ska jag tamejfan sova... Strax, ska bara kolla klart expendebles (eller hur fan det stavas).

0 kommentarer: