fredag 14 maj 2010

gomorron gomorron

usch vilket regnväder det var igår kväll när jag åkte hem från jobbet. såg knappt en meter framför sig på vägen. hem kom man ju till slut iaf, gick riktigt bra med bussen också...

maken hade gjort pizza till middag så det var bara värma upp ett par bitar och goffa i sig, och efter en stund insåg jag att smärtan i kinden/tandens forna plats var som bortblåst. vet inte när den försvann men skönt är det iaf. det gör fortfarande liiiite ont liksom i tandköttet/käken som ett blåmärke typ när man trycker lite men annars är det dunderbra ;)

om ni undrar varför jag tokar uppe så här tidigt så ska jag iväg och jobba. måste ta min tid på morgonen så jag vaknar till ordentligt.. är så skönt att sitta i ett helt tyst hus och äta min frukost framför nyhetsmorgon. bara jag och lillan vakna. sture tittade förskräckt på mig när jag försökte få me han ut ur sovrummet hehe. spela död typ.

0 kommentarer: