tisdag 4 maj 2010

kärlek

hängt med min rara johanna idag. fick lite brått på slutet då jag saknade en del av mitt hjärta alldeles för mycket. han har sovit hos farmor inatt så jag kunde jobba.

har faktiskt aldrig sett honom så glad som när jag kom för att hämta honom idag. han satt vid matbordet med jeanette, maria och hennes syrra och käka yogurt när jag kom. så gjorde han sitt lilla grymtljud och hade fortfarande inte sett mig (jeanette satt lite ivägen) jag grymtade tillbaka och han lutade sig fram för att titta. så såg han mig och ett stooort leende spred sig över ansiktet följt av total sprattelkropp och högljutt garv. sen sträckte ha ut armarna mot mig och jag fick världens mysigaste kram och puss... mitt hjärta svämmade över av kärlek.

och tänk att om 6 mån ungefär kommer mitt hjärta dubblas i storlek och kunna fyllas med ännu mera kärlek. *myyyyys*

0 kommentarer: