torsdag 21 oktober 2010

Akutbesök



Efter en heldags matvägran och dundersovning fick mamsen åka in akut med mig till sjukhuset. På barnakuten var det fullt med folk och mamma trodde vi skulle bli där hela natten. Men som tur var så fanns det en god Bm nere på 95F som intresserat sig för mig som ordnade så att vi fick komma ner dit istället och där kom en jättesnäll doktor och undersökte hela mig, jättefint sa han!! Blod fick jag också lämna, börjar bli proffs nu, gråter inte längre när de sticker den hemska nålen i foten. Den biten står mamma för numera ;)
Gulhetsvärdet i blodet hade minskat och jag piggnade till av att vara där så jag passade på att ta ett skrovmål på mamma!! Det verkade göra alla nöjda så vi fick åka hem till pappa och storebror. Vilken tur!!
Men på lördag måste jag tillbaka och lämna mer blod..
Jaja, nu ska jag sova lite!!

//Joel

1 kommentarer:

Anonym sa...

neeeeeeeej...hoppas han blir bra!puss