fredag 11 mars 2011

Vilken dag!

Vi började vår dag med att knata iväg till öppna förskolan, där vi inte varit på evigheter sen Hugo började på dagis. Jättetrevligt och kul hade vi, Hugo röjde hörnet ur rutschkanan. Nybakade scones fick vi med :)
Själva promenaderna dit och hem var ju inte alltför trevliga då halva Uppsala ligger under vatten, jo jag lovar!! Har bildbevis!!

Sen hem och käka lunch, busa och trilskas med sovning. Vägrade sova så till slut tog vi oss ut igen, en promenad upp till gränby med emma och elliot för att handla.

Nu sover Joel i sin säng och jag väntar på att Alex ska komma upp från Hugos så vi kan äta våra plankor. Tänkte ha lite myskväll ikväll då vi inte setts på hela veckan nästan mer än hej och hejdå sen kväll och tidig morgon :(
Snaaart ska vi få gå ut och äta på vår resturang och se en film på stor duk :) åh vad jag längtar!! Längtar ihjäl mig efter min älskling... En god bit, VARM, mat och bra film utan avbrott!! Det ni, gör väl ni stup i kvarten ;)) fatta hur mycket mer vi njuter av sådana saker som ni anser självklara :P

0 kommentarer: