torsdag 7 april 2011

2day

har vart en händelserik dag.

har varit "modell för en dag". vart väl inte riktigt helt nöjd, varken med smink eller upplevelsen. hon som sminka mig va inte sådär överdrivet duktig måste jag säga. när jag gled in, eller snarare kom inkutandes med andan i halsen, på creative zone efteråt vart man stora snackisen för dagen. creative makeup som också håller till där höll med om att det var en riktigt dåligt gjord make och erbjöd sig till och med att fixa till det <3 huuur gulligt?!
alla bilder jag hoppats på bli bra, vart inte det. har lagt undan 21 bilder som jag ville ha, men som jag nu i efterhand känner näe!! vill inte lägga ut den summan på något som jag inte är till 100% nöjd med.
då gör jag hellre om det och blir seriöst sminkad och stylad. och gärna lite mer directions från fotografen... liksom lite "make lööööv to the camera". lite tyra banks top model om jag får be ;)

nu ska jag tvätta av mig min ugly make med nya rengöringsprodukter som jag fått av pappsen min :) och sen ska jag krypa ner brevid min gosiga lillnalle!!

sleep tight my lovers <3

0 kommentarer: