onsdag 1 juni 2011

suck

inatt var första natten som vi helt stenhårt testade flaskan och egen säng hela natten igenom.
resultat:

20.00 somnade i vagnen. la över honom i sängen.
22.00 vaknade, räckte med att ta upp honom i famnen och vagga lite.
24.00 vaknade, fick en flaska som han slukade. somnade om
02.00 vaknade, fick en flaska. somnade om i en sekund eller nåt. tog upp och bytte blöja, ny flaska. vägrade flaskan. vill ha bröst, klockan två på natten är man inte envis som mamma kan jag säga. fick bröstet och somnade sen om i vår säng. lyfte över honom i sin egen.
04.00 vaknade. jag är så trött så jag tror jag ska dö. ber alex hämta in honom i vår säng, får bröstet och somnar om.
06.00 vaknar och tycker att nu ska vi gå upp!!

är väl inte helnöjd med min insats under natten, men vafan!! tycker folk säger att bebisarna blir mättare på ersättning...

0 kommentarer: