torsdag 25 augusti 2011

Blir en seg dag

Somnade sent igår. Runt tolv nångång. Och ja det är sent för mig :P Va väl uppe i varv från träningen. Ska ju vara med i en björn&bennykonsert i höst och igår var allra första träningen. Skitkul!! Lät väl halvbra igår, men det kommer bli kanoners :)
Nåja, åter till ämnet. Sömn, eller brist på.
Klockan 2ish väcktes jag av gråt. Hugo. Efter lite juice och omstoppning somnade han om. Men det var bara startskottet. Sen dess har båda barnen löst av varandra i princip. Joel är förkyld och har svårt att andas, fått sittsova med honom i famnen. Till slut funka inte det heller så då blev det vagnen i vardagsrummet. Legat och halvslumrat på soffan och samtidigt vagnat honom.
Ca kvart i sex skulle han vakna för morgonen tyckte han. Vi är av liiiite delade meningar på den punkten men tyvärr för min del vinner ju han!!!

Så idag lär jag inte sitta ner en enda sekund för då däckar jag nog.
Lyfta upp Joels säng inatt och åka en sväng till Apoteket och inhandla droppar inför kommande natt.

Lite socker på den här så....

0 kommentarer: