tisdag 30 augusti 2011

Tid

Det finns inte mycket tid över för en själv nuförtiden. Bloggen kommer lite i skymundan. Iaf ordmässigt ;) försöker slänga in en och annan bild då och då så ni vet att jag lever ;)

Idag lyckades jag med att få bägge barnen att sova efter lunchen, SAMTIDIGT!!! Weee. Mamma fick en timmes "rast" hehe!! Slumra till på soffan. Sååå skönt. Sen kunde vi alla tre utvilade gå ut i lekparken och leka av oss innan middagen.
Det är så skönt nu sen vi flyttade, att Hugo kan vara ute och leka mesans jag förbereder middagen. Toppen!!

Nu på kvällen har jag hunnit med att dra ett lager färg på den vita, spackelförstörda väggen i köket. Ett lager till och de fula grå fläckarna är ett minne blott.

Men nu känner jag hur ögonlocken kämpar så jag får nog gå upp och lägga mig.

0 kommentarer: