torsdag 19 januari 2012

det här med rubriker alltså

jorå hugo kräktes en gång på dagis och aldrig mer. jag inväntade döden i flera dagar men ingen död kom. minsta lilla bubbel/illamående/bränning mm i magtrakten stelnade hela jag till och hjärtat stannade för en sekund. men vi är friska.
så imorse lämnade vi två väldigt ledsna pojkar på dagis. mammahjärtat går i tusen miljarders bitar när de gråter mina pojkar. men det går ju över, ja både för mig och de ;)
det är för jävla synd att de inte går på samma avdelning. känns som de hade fixat lämningarna bättre då. de gillar ju varann de där. vi hämtade hugo sist. och när han fick syn på oss sprang han raka vägen fram och kastade sig om halsen på, joel. kram och puss och visa lillbrorsan alla häftiga grejerna storbarnen pysslar med.

nu ska jag alldeles strax hoppa upp på rosa faran och trampa mot jobbet. sen är det ledigt i två dagar.

0 kommentarer: