tisdag 12 februari 2013

Ja som sagt. Känner att jag får dra igång här igen så slipper alla som inte vill ha dagliga tråkiga (för alla som inte bryr sig) fbinlägg. Har äntligen varit och hämtat min julklapp från jobbet, ett jättefint olivolje-set från Paolo Roberto .. han är för gullig den där Paolo.

Vad har då hänt sen sist? Hmm .. Jo lillebror 1, Kim har flyttat in, efter uppbrott med flickvän fanns ingenstans att ta vägen så jag öppnade mitt hem. Har börjat skolan igen, grundlärarprogrammet, ska gå i min kära mosters fotspår och bli lågstadielärare. Det kommer bli bra. Hade första tentan i fredags, kändes bra så jag är nästan säker på att jag klarat den. Och bara för det blir jag väl underkänd .. Ni vet hur det går. Idag har jag lillebror 2 på övernattningsbesök, barnvakt ;) Perfekt med syskon som kan underlätta i min proppfulla vardag. Repa ikväll, vi har spelning 22/2 i Hagby bygdegård, tycker verkligen DU ska komma!! Det kommer bli en skön kväll, och ser fram emot en massa bekanta ansikten och framför allt, DIG!! Återkommer med mer. xx

0 kommentarer: