måndag 21 december 2009

Hatar

Finns de nå värre än att stå i kassan på coop me fullastad vagn och kortet strejkar?! Hatar verkligen !! Hände mig igår kväll, stod där å kände mig hur dum som helst ... Alex kom inte in på internet heller så han kunde inte hjälpa.
Efter att ha provat varenda jävla kort i plånboken så gav jag, högröd i ansiktet å me tårarna bakom ögonlocken, upp. Lämnade fullproppad vagn och skyndade iväg ... Kommer hem, kollar på internet å vad ser jag !! en hundring för lite på kontot ... hade jag handlat för ynka 100 (!) kr mindre hade jag sluppit skammen... *suck*

Men å de positiva så ska jag iväg å handla me mamma idag å de blir ju trevligt :)

Sen i em ska jag å Hugo möta upp far hans i Kista galleria, vi ska shoppa de sista julklapparna å äta lite go mysig middag :)

Nu börjar det ljusna ute så nu ere dax för en promenad me Sturis !! Ha en toppen danföredanföredan ;) *LÄNGTAR*

1 kommentarer:

lina sa...

Hade du handlat på Willys... hade du kommit hem med allt du hade i vagnen + lite pengar kvar.....hihi