fredag 18 december 2009

Nattuggla

Usch nu måste jag verkligen gå å lägga mig... Har suttit å pillat me svärmors julklapp, vilket pill!! Men det blire värt på julafton :)

Efter nyår kommer jag börja sälja smycken (och en till för tillfället hemlig grej eftersom det är en sån jag gör till Alex mamma i julklapp) så ni som vill ha fina handgjorda smycken är välkomna att beställa redan nu. Och säg till vänner och bekanta också. Kommer lägga upp lite bilder på olika smycken som jag har gjort, de kommer antingen före eller efter jul beror på hur mycket tid jag har över ;) Men tex så kan man beställa namnsmycken i olika former, större pärlhalsband, örhängen i olika former mm. Men som sagt jag återkommer med bilder och priser, kommer väl runt 150-200kr.


Nej nu får jag säga till på skarpen Gå och lägg dig!!!

0 kommentarer: