torsdag 26 augusti 2010

ännu en helg

av väntan... ett par som är jätteintresserade av huset men som väntar på svar från banken och tidigast på tisdag skulle de veta!! aaa jag blir galen av den här väntan. "vår" lägenhet är iaf borta nu, nån lycklig stjärna som fått den :( men ingen ide att gråta över spilld mjölk, vi har en till på g ska på visning på måndag så får vi se!

middag i magen och bebis i badet, nyheterna på tv (herregud vilka vuxenpoäng ;)) sitter jag i soffan och tycker allt lite synd om mig själv som har såna elaka fogar som vill mig så illa. (har inte alls nåt att göra med att jag stått och gått alldeles för mycket idag näärå).
är lite avis på malin å uffe som fått ut sin lilla loke.. såååå himla söt!! nästan lika söt som hugo ;)
vill också nybebisgosa nu!!

0 kommentarer: