torsdag 19 augusti 2010

följa john

finns det nån sötare unge i den här världen? nej jag tror faktiskt inte det.

visst, min rygg värker satan å jag skulle typ döda för en timmes sömn, men ändå så är han så go mitt lilla monster.

pappa dammsuger och hugo går bakom och knuffar på dammsugarn och samtidigt skriker han högt i falsett. vet inte om han säger åt dammsugarn å stanna eller om han tycker den låter för mycket... gulligt äre i varje fall!

vart ingen trip till anna idag, tog lite längre tid än beräknat att få hem bilen och så har jag så satans ont i ryggen. hållt på å spy 2ggr! jajaja mathilda jag SKA ringa och kolla upp det ;)
så imorn tar vi nya friska tag å sticker över till alunda istället...

kom precis på att mina veckor alltid är fullspäckade, jag gillart, men finns liten tid över för spontangrejor. imorn ska jag som sagt till anna, å sen på kvällen blire till å sortera loppisgrejor (får ett lass snart ;)), på lördag ska det visningsstädas här hemma, hjälpa pappa sortera grejor, kräftskiva/20årskalas för syrran och förhoppningsvis sovas ett par timmar för att sen gå upp i ottan på söndagen, stå på loppis ett par timmar, direkt efteråt blire pärlgruppsåterträff med förhoppningsvis ett besök av en pärlgrossist...

phu blev trött av att bara skriva ner skiten hehe!

nu ska jag klubba ner ungen och få mig en sovstund :P

1 kommentarer:

mathilda sa...

ja gör som jag säger nu! blir fan orolig... ;) pusspuss å se till å vila som jag sagt åt dig, bebis får inte få för sig att komma redan