torsdag 5 augusti 2010

sommardag

å va underbart med en liten sommardag mitt i all höst! idag har jag och hugo myst i solen och badat i poolen ;)

drog iväg till mamma för å hälsa på. låta alex pilla klart i tvättstugan utan att vi abryter hela tiden... är ju himlans sällskapssjuk jag hehe!
nu är det spännande på husfronten också, vi va ju på extravisning i förrgår och la ett bud. som säljaren självklart inte godtog utan de ville ha flera visningar.
men helt plötsligt idag så har det satts igång en liten budgivning mellan oss och ett till par som va å tittade samtidigt.
har inte hört nåt på ett par timmar så så vitt jag vet ligger vi med det högsta budet.. får se om säljaren godtar det bara!

*håller tummarna stenhårt* (gör de ni me)

1 kommentarer:

Bella sa...

mys! kommer hem med killen min på måndag, måste ses i veckan! saknar er! Puss lillasyster Bella! <3