tisdag 27 mars 2012

aj min nacke!!!

säljmötet igår va superkul. sköna medsäljare. vi åt gott och fick en skön visning av kollektionen samt nyheterna ;) tyvärr fick min kväll ett rätt abrupt slut när alex ringde och sa att joel vägrade sova och han själv låg och spydde som en gris. bara sätta sig i bilen och trampa plattan i mattan!!

väl hemma hittade jag ett element i sängen, förlåt hugo var det ja. 39,9 i feber. fick i honom en supp ipren och lite saft. sövde joel. sen vägrade hugo ligga kvar i sängen, han skulle ligga i soffan och titta på bilar. jaja vadsomhelst bara du blir frisk tänker jag. slutade med att vi spenderade natten i soffan jag och han. han VÄGRADE lägga sig i sängen, varken hans eller vår.
och är det inte typiskt, joel har sovit HELA natten utan ett enda avbrott. var tillochmed tvungen att gå upp och kontrollera att han fortfarande levde. men har jag sovit en hel natt? NEJ! för hugo har vaknat var fjärde minut och velat dricka. så resultat är utvilat minimonster, och astrött morsa med nackspärr :((
men ingen tid att vila idag inte. viktigt viktigt möte. åh vad jag hoppas nu!! håll fan alla tummar, tår och tassar för mig idag min vän.

0 kommentarer: