lördag 17 mars 2012

Early bird

När ska min son lära sig att på nätterna sover man? Vid ett inatt när jag gick upp för typ tredje gången trodde jag ärligt klockan va typ fyra eftersom han vaknat så många gånger redan. Fick mig en ordentlig chock när jag såg att den bara var ett.

Snälla nån hjälp mig!!! Vafan gör man? Han vaknar MINST 3-4 ggr/natt och vill ha välling, och sen ska han upp mellan 5-6 för morgonen. Då är det OMÖJLIGT att få honom att somna om. Jag har inga problem med att gå upp så tidigt om man får sova hela natten. Vaknar upp med huvudvärk typ varje morgon. Och vid 19 på kvällen är jag helt slut. Det är ju typ helt omöjligt att ha ett socialt liv.

Hur palla ikväll???!!!!!

Har ni tips på hur man får en 17 månaders grabb att sova? Hit med de!!!!;)

1 kommentarer:

Emma sa...

=( vad säger dom på bvc då?