fredag 19 februari 2010

gonatt

då äntligen va man en gnällis kort. stackarn har så ont av sina små gaddar nu att han inte kan/vill sova... typiskt bara att karln jobbar över å sen sticker iväg till polarna utan å säga till! nu börjar min efterlängatde egentid. ja jag vet att man inte ska klaga men två dygn utan en gnutta hjälp då börjar hjärnan sina ska ni veta. å grejen är att hade jag vart själv hade det vart en helt annan grej för då hade jag inte förväntat mig nån hjälp. men nu när man har någon att dela allt med så vore det ju fint nån gång om man kunde få sig en egen kväll, bara några timmar med lite pärlpyssel, internet, tvtittande eller läsning är allt jag begär. men nej istället får man ett ; va e d? e du sur? men suck NEJ ja e inte sur ja e bara jävligt trött (på dig). fan de e inte lätt å sköta ett hushåll på 6 alldeles själv... ska väl inte klaga egentligen finns väl de som har de betydligt värre.

nej nu ska bitterfittan sluta klaga å kika vidare på hockeyn. en massa choklad ska de frossas i också ;)

0 kommentarer: