fredag 26 februari 2010

sjuker

usch igår kväll mådde ja pest. kände mig helt urblåst i hela kroppen. tog tempen å mycket riktigt, enormt hög feber. som tur är gick den nog bort med sömn för idag mår jag bra igen. å tur e väl de eftersom man ska iväg på lite galej ikväll. har dock fortfarande inte bestämt om jag ska dricka eller ej... de får väl ge sig allteftersom dagen går. eller snarare om min kära man hämtar mig ikväll .. annars fåre bli alkoholfritt.

imorn ere en väldans stor dag också... ja ska iväg till friskis för första gången på hmm ja innan hugolito föddes iaf. lite spinning skare bli. hoppas man klarart. så man inte faller ihop döende efter 5 min... vore liiiite pinsamt måste ja säga.

senare idag kommer det en ny fredashistoria ;) så håll ut! nu ska ja försöka äta lite frukost.

0 kommentarer: