torsdag 11 februari 2010

Semell frosseri!!

eftersom min kära svärmor med son inte kom idag så har jag nu 4 (!) semlor att trycka i mig alldeles själv... tänkte ta me de imorn till ninni men tydligen så äter varken hon, mamma eller syrran!! hur i helvete kan man inte äta semlor??!! jaja det får ju stå för de.. dessutom vet jag nån som hade uppskattat mina semlor men eftersom jag trodde ja skulle få besök både 17 å 20 så va ja tvungen att dissa henne... synd då hade nån iaf uppskattat mig :P

så nu sitter ja här i min ensamhet (nä min kära make har inte behagat dyka upp än) rädd som satan att taket i hugos rum ska rasa in inatt ... å me 4 semlor att äta upp. de får nog bli en ikväll å kanske en till frukost å sen en efter middan imorn å en till frukost på lörda! haha vilket skämt att jag ska ha en killer body den 22 april, kommer väl aldrig mer vilja se åt en semla heller mohahahaha!! potatis har jag ätit ikväll me. ångesten kryper på. men lax är INTE gott utan lite fluffpotatis ;)

oo kom precis på att det e kardashian på E! sååå jävla värdelöst men superbra progr ;)

i love u all ;) puss å gonatt

0 kommentarer: