måndag 12 juli 2010

finally

leeeedig (en dag ;))

hoppas på att min telefon är klar i dagarna så man slipper den här klumpen från 1800-talet som dessutom inte funkar som den ska. väckarklockan ringde varken lör eller sön så från typ 3 och framåt låg man och halvsov och vaknade i panik varje kvart och trodde man hade försovit sig. lyckades att undvika försovningar iaf och tog mig igenom båda dagarna utan att avlida.. söndagen var det verkligen svårt ska jag erkänna, man gick typ på autopilot ;)
va lite orolig för mina boende också.. värmen var ju obeskrivlig igår och med en trasig ac så va jag rädd att nån skulle trilla av pinn. men alla levde när jag gick därifrån och det var ju skönt!

vart inte mycket till sovmorgon idag, en liten terrorist som tror mamma uppskattar sparkar mot proppfull blåsa och en som vill upp och leka vid 8.
varmt som sjutton är det också...

men snart styr vi kosan mot bälinge för svalka och trevligt sällskap.

0 kommentarer: