torsdag 15 juli 2010

@ work

Sitter på jobbet och har precis fikat med morgonpigga damer.. Har äntligen fått min telefon tillbaka efter lagning !!

Idag eller igår eller va det nu blir va vi till björklinge och bada, åker väl dit imorn me. Ska bara hem och sussa ett par timmar och hoppas på att regnet och åskan håller på sig !!
Den här tiden på dygnet är det tokskönt utomhus (ja inomhus me för den delen) och man känner inte att man dör av värmeslag.. Nästan så det är lite kyligt idag!
Trodde jag skulle vara betydligt tröttare inatt än vad jag är, jobbade ju igår från 12 till 21 sen direkt påt till 07 imorse, hem och sova till 10 och sen dra iväg å bada. Hemma igen vid fem och sov till 19.30 och nu sitter man här ett par timmar senare (sa aldrig att hjärnan va vaken).

I helgen är jag ledig, men som vanligt är man aldrig ledig på riktigt.. Alltid en massa aktiviteter!! Skulle dessutom behöva lite regn i helgen så vi kan fixa till det sista inför fotografering och visning.. Skulle vaskönt och packa ihop alla obödigheter också innan man blir för fet för det..

Men i helgen ska vi om det blir fint åka och bada, och gå på massa kalas.. Johannas på lördagen och min kära brors 18års middag på söndagen.. Najs!!

Nej nu ska jag tactag i mig själv och vika lite tvätt ;)

puss och snusk

0 kommentarer: