onsdag 19 januari 2011

dopet

har suttit och fixat med dopinbjudningarna ikväll. nu är de alldeles färdiga och beställda så håll utkik i brevlådor och inkast folk ;) V.I.P:s only!! hehe
blir ett redigt gäng ändå. skulle visserligen kunna utöka listan ännu mer men nånstans måste man ju säga stopp!
det kommer bli bra och det är det viktigaste.
är lite nervös för den här gången SKA jag sjunga (har man sjungit på hundra andra dop så lär man ju palla trycket på ens egen unges ;)) har valt ut sången och den kan jag eftersom jag sjöng den på både ebbas och elviras förra året. ska fixii lite komp till den me ..
käket är noga planerat, smörgåstårta (ska slänga ihop nåt riktigt smaskigt) efter det kaffe och nån liten grej till men det får bli en surprise m..m..m

boorde verkligen gå och lägga mig, men jag har ingen lust alls :P

0 kommentarer: