tisdag 1 februari 2011

Ok jag ger mig!!

Alex tyckte, precis som jag misstänkte, att Hugo var redo för dagis. Påminde mig om att jag faktiskt tjatat om det och att få lite egentid. Så han gick med honom till dagis mån-tis.
I måndags lämnade han Hugo efter några timmar, vid lunchen. Hämtade honom vid två och allt hade gått jättebra.
Idag följde även jag, Joel och Sture med. Vi lämnade pappa och Hugo och pappa lämnade Hugo strax innan lunch och så hämtade vi honom två. Hade gått jättebra även idag så imorn ska han få vara helt själv hela dagen.
Som ett plåster; bara att rycka av den snabbt. = navelsträngen alltså ;))

Så jag erkänner mig besegrad .. Dagis är nog inte en sån dum ide. Även min kära vän tova påminde om hur jobbigt jag faktiskt har haft det och hur utvilad jag kommer bli!!
Dessutom lite myspys tid med min yngsta son som han får alldeles för dåligt med om man jämför vad Hugo fick.

Nu vill jag bara hitta ett ordentligt botemedel mot den här magkatarren!! Ena stunden mår man som vanligt och helt plötsligt slår det till och man vill dö!!

0 kommentarer: