söndag 10 januari 2010

Början på slutet...

Jaa, i fredas va man ut då! Hade apkul... tror ja iaf, har nåra luckor här å var!! Kommer iaf ihåg dundervurpan på väg ner hehe!! Men de e alltid lika kul att träffa mina favorittjejer ;)


Allt hade iaf gått bra här hemma, Hugo hade smaskat i sig ordentligt me välling :) å nu är det slutammat här! Känns som ett bra val å en bra tidpunkt, han verkar också nöjd med beslutet å har inte försökt ta tutten en enda gång! Han smaskar glatt i sig välling å fruktpuré... å rån! Det är den stora favoriten, smörgåsrån me smör ;)
Han sover dessutom bra nu, sover hela nätterna nu å det är så skönt att få sova som en normal människa.
Å nu när det är slutsnaskat på tuttarna å jag får lite mer "frihet" så ska jag börja jobba igen.. tänkte mig kanske i början på februari, Alex måste bara kolla me sin chef så han kan vara ledig fram till lunch dagarna efter jag jobbat. Jag får väl offra ett par heljer eller två i månaden också... vi behöver ju dryga ut kassan lite! Men även det känns bra, å jobbar ja nätter så äre ju som att ja inte är borta så mycke från Buddha ändå. Värre hade de varit om det va dagar det handla om...

Nej nu ska ja ta å koppla av en stund framför teven..

Ciao

0 kommentarer: