onsdag 20 januari 2010

ja där ser man!

Grannarna avverkar hundar på löpande band! En tuggade sönder en elsladd i november å dog å nu för en vecka sen vart en påkörd... undrar varför man sen fortsätter låta hundarna löpa fritt vind för våg...?! Nån som har en vettig förklaring?


Va ute me Sture för en liten stund sen.. så kom en bil körandes å jag insåg att dumma jag inte hade några reflexer.. så jag dök ner i diket å fick snö upp till knäna hahaha ja jag får ju skylla mig själv! Måste komma ihåg det till nästa kvälsspromenad (som jag verkligen inte hoppas blir snart) så vi inte blir påkörda, va ska bissen å pappa ta sig till då??!!

Hugo är bättre me förkylningen så vi åker nog å badar imorn om inget oförutsett inträffar, har längtat efter att få dyka ner i en pool me min älskade firre :) igår när han tog sitt kvällsbad så hade jag för en gångs skull baljan i duschen (brukar ha den på diskbänken för att slippa böja ryggen) å då tänkte jag att vi skulle mysa till det så jag satt uppkrupen i ett hörn me duschslangen å han satt breve i baljan. De vart inte riktigt så mysigt som jag hade föreställt mig utan snarare väldigt kallt å trångt å omysigt :( så imorn ska vi passa på å njuta å mysa så mycket som vi kan, ska nog försöka gå dit varje torsdag, om de blir en hit vill säga!!
Å så ska jag ringa ett mycket viktigt telefonsamtal imorn!! De får ja bara inte glömma, har skjutit på de alldeles för länge nu känner jag...

2 kommentarer:

Syster/Moster sa...

Moster kan följa med å bada nästa torsdag, för då ska jag väl va frisk, Hugo har nämligen sagt att han skulle vilja ha med sin moster =)

micci sa...

Klart du får följa me... så länge du inte är rädd för att valen ska sätta sig på dig!!