måndag 4 januari 2010

Natt #2

Tar inte ut segern i förskott men nog verkar det ljust när Buddha nu har sovit sig igenom hela natt #2 också!! Somna vid 21 igår å vakna runt 6 halv 7.
Har aldrig känt mig så utvilad som nu.. en helt ny människa ;) Å det bådar ju gott inför helgen som ska spenderas med bästaste tjejen!!

Idag har han tillå me ätit massa puré.. vi har äntligen hittat en han gillar; paradisdessert, så imorn ska det inhandlas ett gäng utav den varan ;)
Idag har vi vår papps hemma å d e skönt.. då slipper mamma gå ut i den brutala kylan ;)

Nej nu ska jag producera färdigt örhängena jag håller på me..

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad ska du hitta på i helgen då? puss/johanna

mathilda sa...

hoppas på att det är mig du tänker på till heljen! ;) gud va skönt att han sover... ändrat hans matvanor ngt eller funkar de bara bra ändå? pusspuss

micci sa...

Johanna - Ja tänkte bli lite full å dregga nere på stan ;)

Mathilda - Jepp d va dig ja tänkte på ;) Första natten hade han druckit 110 ml välling så då trodde ja det berodde på d men igår käka han inte alls så jag vet inte. Vi får se vad som händer ikväll..

mathilda sa...

lovely!! ;)

mathilda sa...

förresten! när jag sen blir lite rik å de skulle jag mer än gärna vilja ha något av de smycken du har gjort... ;) puss (håller tummen för natten!)