torsdag 7 januari 2010

The Love of My life

Det här är Sture, jag kom på att jag aldrig har presenterat min familj för er so here goes, han är nybliven 7åring med en valps personlighet. Han kom in i mitt liv för ung 2,5 år sen då han flydde från en hemskt elak varelse. Från början skulle han bo hos oss bara en vecka, men det utvecklades ett alldeles speciellt band mellan oss å vi kunde inte vara utan varandra!! Han är av rasen Rottweiler, men då han utvecklat schizofreni någon gång mellan födseln å nu, så tror han att han är chihuahua... mao han får absolut plats i knät och små bebisar krossas inte alls om han lägger sig på de ;)

I julklapp fick han en alldeles egen säng, för att någon inte ville att han skulle sova i sängen, men så fort denne någon gått till jobbet el inte e hemma el sover på soffan så kryper han upp hos mig å ligger sked ;) *myyyyyys*

Åh va ja älskar dig ♥ dont u ever die ;)

0 kommentarer: