onsdag 13 januari 2010

Ni e för gulliga ;)

Ja nu vet ja att det finns nåra som läser iaf ;) Vet ju att jag är lika dålig på att kommentera era bloggar hehe!!


Idag va vi på mysigt fika hos Julia å Nellie... Verka som Hugo vart inspirerad av alla som kröp omkring för i bilen på väg hem sa han, - mamma, jag ska snart börja krypa ja me!! Så de va ju bra :P

Imorn ska ja på anställningsintervju, hmm va ju ett ta sen man höll på me sånt känner jag. Är lite lätt nervös, men de ska nog gå bra. Senare på kvällen ska jag in till stan å träffa Tova å Veronika (+ nåra till) på lite öl på Oasia... trevligt trevligt må jag säga!! Får ta lillmonstret me mig till stan, men han får snällt vara hos barnvakt medans mamma dricker öl... vi sover över hos Mathilda så mamma slipper fylleköra hem ;) ja så full ska ja inte bli hehe.. de har vi inte råd me ;) men nån öl iaf för å va lite social!!

Nej nu ska jag nog gå å lägga mig å läsa lite för ja e så sjuukt trött!!

Puss på er

0 kommentarer: