tisdag 19 januari 2010

Suuuug!!

Å va ja hatar teknologi!! Min cp iPhone har lagt av... måste återställas säger datan å då förlorar ja ju alla mina bilder på Hugo, IGEN!!! Typ 300 st!!! Så nej mamma är inte glad idag... dessutom har jag förstört mitt hår!!! Det rosa fäster inte på det blekta!! Å va sur ja är!!!


Hugo är snorig också så jag håller tummarna för att han bättrar sig till på tors då vi ska bada... å imorn ere ju fika me morsorna!!! Hoppas, hoppas, hoppas!! Vilket skämt förresten, prova bikinin idag å man lär ju få gå me badrocken på så inte folk tror att en val har krupit upp ur avloppet... Nej nu ska jag gå å leka lite me min son...

2 kommentarer:

mathilda sa...

men lilla gumman. nån val är du inte... ;) värdelöst med luren, och håret. vad ska du göra åt de då? pusspuss

micci sa...

Me luren har ja ingen aning glömde ringa telenor idag så får ringa de imorn! Å me håret vet ja väl egentligen inte heller... ska prova färga för tredje gången imorn å om det inte fixar sig får ja ringa Madde ;)