måndag 11 januari 2010

Flyyyt

Idag hade vi tänkt att bara va hemma ja å Hugo, sen ringde Maria å bjöd över oss så då åkte vi dit! Farmor fick reda på att vi a där så hon kom å bytte barn, lämnade Jim å tog Buddha me sig hem. Skönt å bli lite avlastad ;) Vart bjuden på middag hos Maria, falukorv å makaroner mums :)


Sen, snälla människa, fick vi nästa stegs bilstol till Hugo så himla schysst!! Den kostar ju multum i affär så där sparade man en förmögenhet. Vi gjorde en bytesaffär, jag böt bort min mans rörmokartjänster ifall de skulle behöva hjälp med rören ;) man får ju inte va dum!! Hjälp å montera in stolen fick man också, så nu sitter den där så fint å Buddhis slipper sitta me böjda ben i sin stol!!

När jag nästan va hemma såg ja på bensinmätaren att jag hade ca 10km bensin kvar.. eh närmsta mack ligger 15km härifrån!! Panik!! Så jag fick slänga in en dunk i Alex bil å åka till Rasbo å tanka upp den så man kan ta sig härifrån... ;)
Imorn åker vi till Mathilda å duschar å sen blire lite handling på de!! Åka å hälsa på Anna lite också :)

0 kommentarer: